///**/
Pentru Spitalul ZETTA, îmbunătățirea continuă este o prioritate, constituind singurul mod de a avansa și de fi mereu la înălțimea dorințelor pacienților noștri. Dorim să comunicăm îndeaproape cu pacienții noștri, să le cunoaștem nevoile și să luăm în considerare sugestiile lor. Nu ezitați să solicitați suportul personalului medical sau nemedical oricând aveți nevoie; de asemenea, vă suntem recunoscători pentru orice sugestii pe care doriți să ni le transmiteți și pentru amabilitatea de a completa un scurt chestionar referitor la serviciile spitalului nostru.

Mod de completare

Răspundeţi la întrebări incercuind varianta care descrie cel mai bine situaţia dvs.
Nu trebuie să vă semnati, acest chestionar poate rămâne anonim dacă nu doriți să vă dezvăluiți identitatea.
Răspunsurile dvs. sunt importante pentru noi!





     
     

    Răspundeți la întrebări, pe o scală de la 1 la 5, alegând varianta care descrie cel mai bine situația dumneavoastră. (1 – extrem de nemulțumit, 5 – foarte mulțumit)




     

    6. Vă rugăm să acordați calificative pentru următoarele aspecte. Cum apreciați calitatea serviciilor acordate în cadrul Spitalului Zetta?


















    Condițiile de cazare/salon

       

    7. Cum evaluați contactul cu personalul clinicii?



       

    8. Personalul medical vi s-a parut:











       


       


       

    11. Considerați că ați fost informat corespunzător și suficient privind:







       


       

    13. Vă rugăm să acordaţi calificative pentru alimentaţia primită cu privire la:









       

       


     
     

       

     
     

    OPTIONAL